۲۳ مهر ۱۴۰۳

آموزش ارسال ایمیل به نمایندگی از طرف یک حساب دیگر

در سرویس ایمیل توکا شما می‌توانید به نمایندگی از طرف حساب دیگران ایمیل ارسال کنید. به عبارت بهتر، شما می‌توانید با ورود به سرویس ایمیل خودتان، به نمایندگی از طرف یک حساب دیگر ایمیل بفرستید. این قابلیت در توکا با استفاده از Delegation انجام می‌شود. Delegation یا به نمایندگی دادن حساب، به کاربران توکا این امکان را می‌دهد که مجوز ارسال ایمیل از طرف خود را به کاربران دیگر بدهند.

زمانی که نمایندگی ارسال ایمیل از طرف یک کاربر دیگر به شما داده می‌شود، برای شما یک ایمیل اطلاع‌رسانی ارسال می‌شود و تا زمانی که این مجوز در اختیار شماست، امکار فرستادن پیام از طرف آن کاربر را دارید.

به نمایندگی دادن حساب در سناریوهای کاربردی مختلفی از جمله امکان پاسخ به ایمیل‌های مهم زمانی که مرخصی هستید، یا امکان ارسال ایمیل از یک حساب غیر شخصی مثل ایمیل پشتیبانی و …. کاربرد دارد. همچنین شما می‌توانید با استفاده از تعریف پرسونا، به ایمیل‌هایی که از طرف یک حساب دیگر ارسال می‌کنید، ساختاری مرتب‌تر و اختصاصی بدهید. به عنوان مثال می‌توانید نام فرستنده، امضای اختصاصی برای ایمیل‌هایی که از طرف یک حساب دیگر ارسال می‌کنید تعیین کنید.

در ویدیوی زیر، ابتدا نحوه ارسال ایمیل از طرف یک حساب آموزش داده شده است. در ادامه این ویدیو، نحوه تنظیم یک شخصیت یا پرسونا برای حسابی که می‌خواهیم از طرف آن ایمیل ارسال کنیم را خواهیم دید. در نهایت هم، راهکار مشاهده ایمیل‌های دریافتی یا ایمیل‌های ارسال شده یک حساب را با استفاده از قابلیت به اشتراک‌گذاری پوشه‌ها مرور کرده‌ایم.

ویدیوی آموزشی ارسال ایمیل به نمایندگی از یک حساب

اولین نفری باشید که مقاله ها را دریافت می‌کنید

مقالات مشابه

آموزش استفاده از برنامه همراه توکا

در این مطلب آموزشی می‌خوانید: آموزش های دیگر با دیگران به اشتراک بگذارید: همراه توکا، ابزاری نوین و کارآمد برای کاربران ایمیل ابری اپیک و ایمیل سازمانی توکا است که با

پیمایش به بالا
به بالا بروید